ВІДКРИТИЙ
ЛИСТ
до Міністра інфраструктури України Колеснікова Бориса Вікторовича
до Міністра інфраструктури України Колеснікова Бориса Вікторовича
Шановний
Борисе Вікторовичу!
Останнім
часом на Укрзалізниці відбуваються зміни не на користь пасажирів. Скасовуються та оптимізуються маршрути без
урахування потреб населення. Намагаючись розібратися з тим, що і чому
відбувається взагалі, я надсилала інформаційні запити Державній адміністрації залізничного
транспорту України, щоб принаймні дізнатися розклад руху поїздів внутрішнього
сполучення на 2012-2013 роки. На що мною була отримана відповідь, що «Графік руху поїздів, дані про галузеві доходи та витрати належать до внутрішніх технологічних
документів, тобто є службовою інформацією і відповідно до статті 6 розділу 11
Закону України «Про доступ до публічної інформації» розголошенню не підлягають.»
(Додаток 1) Це суперечить Постанові Кабінету міністрів України «Про Порядок обслуговування громадян залізничним транспортом» від 19 березня 1997 р. N 252 «Суб'єкти господарської діяльності,
які займаються перевезенням та
обслуговуванням пасажирів, повинні
забезпечити: […] надання користувачам безплатно
інформації про розклад руху
поїздів, вартість
проїзду, перевезення багажу,
вантажобагажу, перелік та вартість послуг, наявність вільних місць у
поїздах».
Проте у цій відповіді на мій
інформаційний запит надали інформацію щодо скасованих та оптимізованих поїздів
(Додаток 2). Але ця інформація різниться з інформацією, що надійшла у відповідь
на аналогічний запит Івкіної Ольги (Додаток 3).
До того ж, Іванько О.В. посилається
на сайти, на яких можна ознайомитись з діючим розкладом руху поїздів (Додаток1). Але я неодноразово стикалась з тим, що сайти
перевантажені і не працюють або видають некоректну інформацію. Так
нещодавно, намагаючись дізнатися про наявність квитків на поїзди сполученням
від Харкова до Криму, офіційний сайт Укрзалізниці видавав відсутність квитків
майже до осені. Проте скориставшись системою продажу квитків «Приват-банку»,
було виявлено потяг №270 Сімферополь-С.Петербург. В результаті у вагоні їхала
одна людина.
Можливо, саме такі поїзди Укрзалізниця
називає непопулярними та малонаселеними (коли обґрунтовує їхнє скасування):
поїзди, інформація про наявність яких заблокована для населення? Тобто сама ж
Укрзалізниця навмисне створює ситуацію відсутності попиту цими потягами, і потім
обґрунтовує цим їхнє скасування?
Також в телефонній довідковій
службі вокзалу, якою теоретично можна скористатися, щоб безкоштовно дізнатися
про розклад поїздів та наявність квитків, на практиці неможливо дочекатися,
коли звільниться оператор, і голос в слухавці пропонує скористатися платною
довідковою службою.
Прошу повідомити, яким чином
громадяни України мають отримувати інформацію про актуальній розклад руху
поїздів та наявність квитків.
Прошу забезпечити можливість для
населення оперативно та безкоштовно отримувати інформацію про розклад руху
поїздів та наявність квитків на офіційних сайтах Укрзалізниці та в телефонній
довідковій службі.
Також прошу звернути увагу на
роботу Укрзалізниці й наростаюче незадоволення нею пасажирів.
З повагою та готовністю діяти на захист своїх інтересів,
незадоволений пасажир Укрзалізниці
Анна Шибирин
незадоволений пасажир Укрзалізниці
Анна Шибирин
Комментариев нет:
Отправить комментарий