Історія листування з УЗ щодо розкладу поїздів, причин скасування поїздів та ін.
ЗАПИТ №1
Державній адміністрації залізничного
транспорту України
03150 МСП м.Київ, вул.Тверська, 5
cgk@uz.gov.ua
Гр. України ............................................
papercloset@gmail.com
Інформаційний запит
З 27 травня 2012 року на залізничному
транспорті України було введено новий розклад руху поїздів на 2012-2013 роки.
Відповідно до Закону України «Про
доступ до публічної інформації» прошу
надати мені:
1. Розклад руху поїздів внутрішнього
сполучення на 2012-2013
роки.
2. Перелік
потягів (номер та маршрут) що
були відмінені або змінили маршрут, а також тих, що з’явились,
в порівнянні з графіком на 2011-2012 роки.
3. Розрахунок
нерентабельності поїздів, що були скасовані (в графіку на 2012-2013 рр в
порівнянні з графіком на 2011-2012 роки).
4.
Обґрунтування скасування кожного з відмінених поїздів та зміни маршрутів
поїздів (у графіку на 2012-2013 рр в порівнянні з графіком на 2011-2012 рр).
Також зазначаю, що відповідно до п.5
статті 6, статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» доступ
до запитуваної інформації не може бути обмежено!
У разі, якщо задоволення запиту
передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок,
зобов’язуюсь відшкодувати фактичні витрати в порядку та розмірі відповідно до
чинного законодавства.
Заздалегідь дякую Вам за увагу до
цього запиту і не сумніваюся, що Ваша компетентна співпраця відповідатиме
проголошеному керівництвом держави курсу на реалізацію принципу верховенства
права та забезпечення прозорості діяльності органів влади.
Прошу надати відповідь у визначений законом термін на поштову
адресу,
а також на мою електрону адресу.
28 червня 2012 р.
ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ № 1
Головним пасажирським управлінням Державної
адміністрації залізничного транспорту України розглянуто Ваш інформаційний
запит від 02.07.2012 стосовно графіка руху поїздів на 2012/2013 рік і
повідомляється.
Графік руху
поїздів, дані про галузеві доходи та витрати
належать до внутрішніх технологічних документів, тобто є службовою
інформацією і відповідно до статті 6 розділу 11 Закону України «Про доступ до
публічної інформації» розголошенню не підлягають.
У графіку руху поїздів на
2012/2013 рік передбачене курсування 307 пар пасажирських поїздів, 70 % з яких
складають швидкі і прискорені, проти 356 пар минулого року, при цьому
36 парам пасажирських поїздів змінено маршрут прямування.
Новим графіком руху передбачене курсування 150
електро, дизель-поїздів підвищеного комфорту та рейкових автобусів.
З діючим
розкладом руху поїздів можна ознайомитися на офіційному сайті Укрзалізниці,
сайтах залізниць та на вокзалах, станціях залізниць.
З уведенням з
27.05.2012 графіка руху поїздів на 2012/2013 рік оптимізовано курсування 11
нічних поїздів (додаток 1) на напрямках, де був відсутній достатній прямий
пасажиропотік або існували резерви перевізної спроможності іншими поїздами.
Особливостями графіка руху поїздів на
2012/2013 рік, передусім, є започаткування курсування швидкісних електропоїздів
«Інтерсіті+» та «Інтерсіті» зі швидкістю руху до 160 км/год на маршрутах:
Київ – Львів, Київ – Харків, Київ
– Донецьк, Харків – Дніпропетровськ, Харків – Донецьк, Донецьк –
Дніпропетровськ, Донецьк – Луганськ, Донецьк – Маріуполь. Це дозволило
забезпечити перевезення пасажирів з належним рівнем сервісу та комфорту. Всього
в графіку руху поїздів на 2012/2013 рік передбачено курсування 24 пар нових
денних пасажирських поїздів.
В зв’язку з оптимізацією нового графіку руху, залізниці
України до кінця року скоротять експлуатаційні витрати майже на 350 млн. грн.
Для виявлення ставлення пасажирів
до розвитку і поширення на нові маршрути денного швидкісного руху, а також до
заміни нічних поїздів на денні швидкісні систематично (раз у квартал)
проводяться планові маркетингові дослідження. Так, в період з 21.02.2012 по
22.02.12 проходило широке безвибіркове
анкетування пасажирів, в якому прийняли
участь 5785 респондентів.
Зацікавленість у введенні денних
поїздів виявили 38,9% респондентів – це більше, ніж у попередньому дослідженні,
яке проводилось у жовтні 2011 р. (було виявлено 32,9% зацікавлених). У
середньому по всіх залізницях питома вага пасажирів, які стверджують, що
обов’язково поїдуть денними швидкісними поїздами, складає 45,9%.
В цілому результати проведеного
дослідження дають підставу розглядати денне швидкісне сполучення як доволі
перспективне, оскільки кількість його прихильників зростає.
В умовах дефіциту вагонного парку (ступінь його зносу складає 85,8 %) на
підставі аналізу пасажиропотоку було впроваджено курсування денних швидкісних
поїздів. Час подорожі денними поїздами значно менший, ніж «класичними» нічними
поїздами. Враховуючи збереження нічних поїздів на напрямках впровадження денних
швидкісних поїздів, забезпечується можливість обирати варіанти подорожі (денну
або нічну). Висока населеність денних поїздів свідчить про їх популярність
серед пасажирів.
Начальник Головного
управління
О.В.
Іванько
ЗАПИТ №2
Державній
адміністрації залізничного транспорту України
03150 МСП м.Київ, вул.Тверська, 5
cgk@uz.gov.ua
Гр. України .............................
papercloset@gmail.com
28 червня
2012р. мною був надісланий інформаційний запит до Державної адміністрації залізничного транспорту
України. 5
липня 2012р. я отримала відповідь, в якій зазначено «Графік руху поїздів, дані про галузеві доходи та
витрати належать до внутрішніх технологічних
документів, тобто є службовою інформацією і відповідно до статті 6 розділу 11
Закону України «Про доступ до публічної інформації» розголошенню не підлягають». Проте згідно Постанові
Кабінету міністрів України
«Про Порядок
обслуговування громадян залізничним транспортом» від 19 березня 1997 р. N 252 «Суб'єкти господарської діяльності,
які займаються перевезенням та
обслуговуванням пасажирів, повинні
забезпечити: […] надання користувачам безплатно
інформації про розклад руху поїздів,
вартість проїзду, перевезення
багажу, вантажобагажу, перелік та
вартість послуг, наявність вільних місць у поїздах».
Тому ще раз прошу надати розклад
руху поїздів внутрішнього
сполучення на 2012-2013рр. або обґрунтувати,
чому Ви вважаєте цю інформацію такою, що не підлягає розголошенню.
Також прошу роз’яснити,
що таке «достатній прямий пасажиропотік», через
відсутність якого було оптимізовано курсування поїздів.
Також прошу надати
зразок анкет, за якими проводились «планові маркетингові дослідження», та їхні повні результати.
Зазначаю, що відповідно до п.5 статті 6, статті 19 Закону
України «Про доступ до публічної інформації» доступ до запитуваної інформації
не може бути обмежено!
У разі, якщо задоволення запиту
передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок,
зобов’язуюсь відшкодувати фактичні витрати в порядку та розмірі відповідно до
чинного законодавства.
Заздалегідь дякую Вам за увагу до цього
запиту.
Прошу надати відповідь у визначений законом термін на
поштову адресу, а також на мою електрону адресу.
7
липня 2012р.
ВІДПОВІДЬ №2
Головним
пасажирським управлінням Державної адміністрації залізничного транспорту
України розглянуто Ваш інформаційний запит від 07.07.2012 з
урахуванням попереднього листування та повідомляється наступне.
Відсутня технічна можливість надати
повний актуальний розклад руху пасажирських поїздів по всій Україні. Один раз
на рік видається (друкується у типографії) «Службовий розклад руху пасажирських
поїздів», в подальшому розклад руху підтримується у актуальному стані шляхом
внесення змін у відповідну нормативно-довідкову інформацію, графіки руху, бази
даних АРМ-ів фахівців, робота яких
пов’язана з графіком руху. Доступ для пасажирів до цієї інформації
забезпечується через довідкові служби на вокзалах, мережу Internet (офіційний сайт
Укрзалізниці uz.gov.ua).
Графік руху поїздів, дані про галузеві
доходи та витрати належать до внутрішніх технологічних документів, тобто є
службовою інформацією і відповідно до статті 6 розділу 11 Закону України «Про
доступ до публічної інформації» розголошенню не підлягають, але згідно
Постанови КМУ «Про Порядок
обслуговування громадян залізничним транспортом» від 19 березня 1997 р.
№ 252 інформація про вартість проїзду, перевезення багажу, вантажобагажу,
перелік та вартість послуг, наявність вільних місць в поїздах надається безкоштовно
через довідкові служби на вокзалах або квитковими касирами відповідно до
розподілу посадових обов’язків.
Під висловом «Достатній прямий
пасажиропотік» розуміється кількість пасажирів, слідуючих у прямому сполученні,
достатня для використання состава з
пасажирських вагонів (не менше 12-15 вагонів в залежності від багатьох факторів).
Згідно з планом щорічно проводиться
понад 20 маркетингових досліджень і порядку 10 – позапланових. Основні
результати досліджень висвітлюються у ЗМІ та на офіційному веб-сайті УЗ. Більш
детальні результати, як і бланки анкет (опитувальних листів) носять закритий
службовий характер і призначаються суто для внутрішнього використання.
Начальник Головного
управління
О.В.Іванько
ЗАПИТ №3
7 липня
2012р. мною був надісланий інформаційний запит до Державної адміністрації
залізничного транспорту України. 12 липня 2012р. я отримала
відповідь, в якій зазначено «Графік руху поїздів, дані про галузеві доходи та
витрати належать до внутрішніх технологічних документів, тобто є
службовою інформацією і відповідно до статті 6 розділу 11 Закону України «Про
доступ до публічної інформації» розголошенню не підлягають.». Посилаючись на Ст. 9 розділу 11 Закону України «Про доступ до публічної інформації» прошу
надати перелік відомостей, що становлять службову інформацію.
У
разі, якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом
більш як 10 сторінок, зобов’язуюсь відшкодувати фактичні витрати в порядку та
розмірі відповідно до чинного законодавства.
Заздалегідь
дякую Вам за увагу до цього запиту і не сумніваюся, що Ваша компетентна
співпраця відповідатиме проголошеному керівництвом держави курсу на реалізацію
принципу верховенства права та забезпечення прозорості діяльності органів
влади.
Прошу
надати відповідь у визначений законом термін на поштову адресу (..........), а також на мою
електронну адресу.
Комментариев нет:
Отправить комментарий